poniedziałek, 13 września 2010

Miłość

Samotność to część ludzkiej natury, ale czasami jest dokuczliwa. Właśnie dziś ją czuje, niby jestem wśród ludzi, którzy mnie cenią, szanują mnie za to jaki jestem, ale jednak jestem sam. Cały czas człowiek szuka miłości, jakieś osoby, która by szanowała go i wzajemnie, zrozumiała ale jakoś nie ma. Owszem mogę przyjąć że tej „miłości” wcale nie ma na świecie, że istnieje tylko w bajkach dla dzieci i filmach romantycznych. Ale, kurde jak patrze na moich znajomych to widać, że to rzeczywiście jest miłość. Szanują się dopełniają, bez siebie nie mogą żyć. Wiec co ja nie mam w sobie, że ciężko znaleźć mi kochaną osobę? Spotykam na swej drodze, fajne ale myślące tylko o seksie kobiety. Przecież samym seksem nie zbudujesz porządnego związku na długie lata. Widocznie moja wizja związku jest za dziecinna na te czasy? A może jeszcze to nie moja pora?
Powiem tak, jestem optymistą, wiec wiem, że kiedyś odszukam moje szczęście :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Najwidoczniej, jeszcze nie spotkałeś tej swojej właściwej połóweczki. To wszystko przed Tobą, uwierz,że zasługujesz na to .Warto poczekać, aby potem się cieszyć pełnią szczęścia. Szczerze Ci tego życzę, nie wątpiąc ,że tak właśnie będzie.

KinoDlaCiebie pisze...

Szczęścia nie musisz szukać , Szczęście samo przyjdzie w najmniej oczekiwanej chwili z najmniej oczekiwanej strony.Nie przegap tego . Życzę Ci Tego Tommy :)