piątek, 24 września 2010

Babcia L


Należę już ładnych parę lat do stowarzyszenia IPON. Wielu znajomych poznałem i nadal poznaje, często te znajomości przeistaczają się przyjaźnie na lata. Jedną z wartościowych osób, które poznałem jest Pani(my jesteśmy na Ty) Lucyna. Właśnie jej dedykuje te parę prostych słów 

Lucynko, w Twoim uśmiechu są promyki słońca
Jak ten dobry anioł gromadzisz wkoło ludzi
Którym przekazujesz dobre życiowe rady
Jaką właściwą drogą podążać, by nie zabłądzić
Chodź życie nie oszczędzało Ci łez i cierpienia
Ty masz w środku wielką nadzieje na lepsze jutro

2 komentarze:

Niepełnosprawny1986 pisze...

Piękny wiersz w ogóle pięknie piszesz pozdrawiam.



Niepełnosprawny http://biseksualisty-geja.blog.onet.pl/

Geupa wsparcia Zielono mi pisze...

Witam:)))

Razem z siostrą utworzyłyśmy grupę wsparcia ZIELONO MI
przy znanej łódzkiej fundacji RÓWNE SZANSE.
Nasza grupa będzie zajmować się młodzieżą
niepełnosprawną z uszkodzonym narządem
ruchu. Swą działalnością chcemy pokazać,że nie
należy wstydzić się swej niepełnosprawności i
nie chować po kątach, bo niepełnosprawni to nie znaczy
inni.

Postaramy się pokazać,jak śmiać się z rzeczy błahych
i będziemy nawzajem się wspierać...

Zapraszam na bloga grupy:

http://zielono-mi-grupa-wsparcia.blog.onet.pl/