wtorek, 30 listopada 2010

Chciałbym


Chciałbym mieć w sobie tyle siły, żeby własny strach pokonać
Wstać rano w promieniach słońca, i powiedzieć wszystko dziś się uda
Zabić w Sobie lęk przed krwawą, przeszywającą ciało samotnością
Mieć poczucie, że moje marzenia nie są daremne, że kogoś moja osoba obchodzi
Żeby ktoś we mnie widział cały swój świat, a ja w nim, bez względu ma wszystko
Lecz teraz stoję w martwym punkcie, nie wiem co przyniesie nowy dzień
Niby mam wszystko ale jednak czegoś mi brak

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Tommy:) poruszajacy ten Twoj blog :)miło, ze sa jeszcze tak młodzi mezczyzni majacy tak głebokie wnetrze :) Pozdrawiam Cie serdecznie:) I życze aby spełniły sie wszystkie Twoje piekne marzenia :)Ula40 :)

Lusilla pisze...

Rozumiem Cię doskonale ,życzę Ci Tomku aby spełniły Ci się marzenia a szczególnie to,by mieć obok siebie kogoś kochającego Cię głęboko i prawdziwie.
Lusilla

Anonimowy pisze...

Tomek, jestem podważeniem:)
Życzę Ci dużo szczęścia*
Cieplutko pozdrawiam;***
kinga5

KinoDlaCiebie pisze...

Tommy ... Wystarczy Tylko chcieć .."tylko" i "aż".Świetny blog i miło, że są jeszcze ludzie ( nooo mężczyźni też ;) ) , którzy marzą :) . Dla Ciebie fragment mojej ulubionej muzy - " Uparcie do Celu tylko iść , na Innych nie patrzeć często zbyt.... "

Anonimowy pisze...

Tommy Kochany!Dziękuję Ci bardzo za zaproszenie mnie tutaj.Przez chwilę znalazłam się w świecie,który uwielbiam.W świecie widzianym oczyma kogoś myślącego,głęboko czującego i co rzadkie w dzisiejszych czasach potrafiącego te swoje spostrzeżenia w mądry,trafny sposób ubrać w słowa.Masz prawdziwy dar.Rozwijaj go w sobie,pielęgnuj i dziel się nim z innymi.Pozdrawiam cieplutko i ściskam mocno- Slonecznik